...۩۩ یاوران نماز ۩۩...

گزارشات یاوران نماز شبکه ملی امین منطقه 5

...۩۩ یاوران نماز ۩۩...

گزارشات یاوران نماز شبکه ملی امین منطقه 5

...۩۩ یاوران نماز  ۩۩...

بسم الله النور...
اِنّی احب الصلاة... من نماز را دوست دارم...
امام حسین علیه السلام
خداوند می فرماید:از صبر و نماز در مشکلات کمک بگیرید و بر آن ها پیروز شوید. نـمـاز بـه مـنزله پرچم و نشانه مکتب اسلام است. پیامبر اکرم می فرماید: (علم الاسلام الصلوه). نـماز به منزله سر نسبت به تن است. پیامبر(ص) می فرماید: (موضع الصلوه من الدین کموضع الراس من الجسد) نـمـاز بـرای اولـیای خدا شیرین و برای غیر آنان دشوار و سنگین است. قرآن می فرماید: (وانها لکبیره الا علی الخاشعین) در این گروه با همراهی شما ان شاءالله سعی داریم به نشر راه های دعوت به نماز اول وقت،و نماز جماعت در مسجد پرداخته و در راه ترویج ستون دین گامی موثر برداریم... هرکدام از شما می توانید عضوی از شبکه ملی امین یاوران نماز در سراسر کشور باشید...

بایگانی

درود خدا بر یاوران نماز...
نشست مدیران،سرشاخه ها و سرگروه های شبکه امین استان قم(واحد برادران)

پیرامون بررسی طرح و ایده ها وارائه گزارش فعالیتها.
*پنجشنبه راس ساعت۱۳
*در محل مسجدحضرت زینب(خ باجک،۲۰متری حائری) برگزار خواهد شد

لازم به ذکر است من بعد این مسجد پایگاه رسمی تجمع و جلسات واحد برادران استان قم می باشد

*حضور کلیه یاوران با پیراهن سفید الزامی میباشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی