...۩۩ یاوران نماز ۩۩...

گزارشات یاوران نماز شبکه ملی امین منطقه 5

...۩۩ یاوران نماز ۩۩...

گزارشات یاوران نماز شبکه ملی امین منطقه 5

...۩۩ یاوران نماز  ۩۩...

بسم الله النور...
اِنّی احب الصلاة... من نماز را دوست دارم...
امام حسین علیه السلام
خداوند می فرماید:از صبر و نماز در مشکلات کمک بگیرید و بر آن ها پیروز شوید. نـمـاز بـه مـنزله پرچم و نشانه مکتب اسلام است. پیامبر اکرم می فرماید: (علم الاسلام الصلوه). نـماز به منزله سر نسبت به تن است. پیامبر(ص) می فرماید: (موضع الصلوه من الدین کموضع الراس من الجسد) نـمـاز بـرای اولـیای خدا شیرین و برای غیر آنان دشوار و سنگین است. قرآن می فرماید: (وانها لکبیره الا علی الخاشعین) در این گروه با همراهی شما ان شاءالله سعی داریم به نشر راه های دعوت به نماز اول وقت،و نماز جماعت در مسجد پرداخته و در راه ترویج ستون دین گامی موثر برداریم... هرکدام از شما می توانید عضوی از شبکه ملی امین یاوران نماز در سراسر کشور باشید...

بایگانی

عزیزان من بدانید انسان میتونه با اون طرف مقابل خودش بده بستان کنه ، تجاوب کنه : یعنی او یک حقیقتی است در مقابل شما او یک موجودیست که حرف شما رو می شنود و درمقابل حرف شما او هم یک حرفی دارد که آن حرف رو به شما میگه ..
مهم اینه عزیزان من بدانید..هرکسی که دلش با خدا ارتباط برقرار کنه این ارتباطش یقیناً یک طرفه نیست ارتباطش دو طرفه است ..ممکنه بعضی ها که از معارف الهی و از اون توجُهات و علقه های الهی دورند ، خیلی به نظرشون این چیز عجیب بیاد !چطور خدا با آدم حرف میزنه؟

این رو حس خواهید کرد و حس می کنید..خیلی هم دور نیست و "أن الراحل إلیک قریب المسافة" (1) اگه کسی به طرف خدا بره خیلی هم راه نزدیکه ان  ..

شما همین نمازی که بلدید و معانیش رو هم بلدید یک نمازی رو که از اول بدون اینکه ذهنتون از معانی خارج بره .. به بیرون و درون و ... منحرف بشه واقعا با خدا حرف بزنید

همین طوری که من الآن دارم با شما صحبت میکنم من در طول مدتی که دارم با شما صحبت میکنم دائم دارم با شما مخاطبه میکنم و یک لحظه شما از ذهن من خارج نمی شید..

همینجور با خدا آدم حرف بزنه اینکه خیلی چیز سخت و زیادی نیست...

شما وقتی با دوستتون حرف میزنید  متوجه او هستید میدانید به او چی میگید اراده شما براتون مشخصه

در نماز هم وقتی دارید با خدا حرف میزنید همینطور خدا رو مخاطب قرار بدید چیز زیاد از این از ما نخواستند با خدا هم دوست بشید..اگر یک نماز را همینجور شروع کنید اواسط نماز ناگهان احساس میکنید قلب شما از یک جایی داره یک چیزی رو میگیره یک احساسی رو داره از یک جایی درک میکنه داره با شما حرف زده میشه قلب شما رقیق میشه درست اون جوابی رو باید بگیرید می گیرید.البته ممکمه اوائل یک مقداری مبهم باشه دلهای خامی مثل دلهای من ..

شما جوانها البته نورانی هستید شما خیلی پاک هستید شما خیلی زودتر و خیلی روشن تر درک میکنید پیام الهی را

با شما خداوند حرف میزنه و جواب الهی رو در دلتون درک میکنید ...

صوتی همین مطلب را اینجــــــــا بشنوید:

از اینجا مستقیم دانلود کنید .

از اینجا غیر مستقیم دانلود کنید.


(1): از فراز های دعای شریف ابوحمزه ثمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی