...۩۩ یاوران نماز ۩۩...

گزارشات یاوران نماز شبکه ملی امین منطقه 5

...۩۩ یاوران نماز ۩۩...

گزارشات یاوران نماز شبکه ملی امین منطقه 5

...۩۩ یاوران نماز  ۩۩...

بسم الله النور...
اِنّی احب الصلاة... من نماز را دوست دارم...
امام حسین علیه السلام
خداوند می فرماید:از صبر و نماز در مشکلات کمک بگیرید و بر آن ها پیروز شوید. نـمـاز بـه مـنزله پرچم و نشانه مکتب اسلام است. پیامبر اکرم می فرماید: (علم الاسلام الصلوه). نـماز به منزله سر نسبت به تن است. پیامبر(ص) می فرماید: (موضع الصلوه من الدین کموضع الراس من الجسد) نـمـاز بـرای اولـیای خدا شیرین و برای غیر آنان دشوار و سنگین است. قرآن می فرماید: (وانها لکبیره الا علی الخاشعین) در این گروه با همراهی شما ان شاءالله سعی داریم به نشر راه های دعوت به نماز اول وقت،و نماز جماعت در مسجد پرداخته و در راه ترویج ستون دین گامی موثر برداریم... هرکدام از شما می توانید عضوی از شبکه ملی امین یاوران نماز در سراسر کشور باشید...

بایگانی

گزارش از جلسه یاوران نماز در شیراز...

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳ ب.ظ


معاون ستاد اقامه نماز:نیاز است اعضاء شبکه ملی امین به عنوان چشم ستاد اقامه نماز در کل شهر فعال باشد.
با حضور اعضاء شبکه ملی امین و مسوولین ستاد اقامه نماز استان فارس جلسه ای جهت بررسی راهکار های موجود در جامعه برای دعوت مردم به نماز اول وقت، برگزار گردید.
در این جلسه اعضا از اقدامات خود شامل تشکیل گروه 40نفره یاوران نماز در شیراز ،اختصاص بخشی از یکی از سایت های کشور جهت گذاشتن مطالب در مورد نماز و تشکیل وبلاگ منطقه ای جهت اعلام گزارشات برنامه ها و ...صحبت کردند.
همچنین پاک فطرت معاون ستاد اقامه نماز استان فارس در مورد همکاری هایی که با این شبکه خواهند داشت از جمله اختصاص مکان جهت جلسات اعضاء یاوران نماز،پیگیری سریع به گزارشاتی که اعضا به صورت تلفنی یا حضوری به این ستاد می شود، برای مثال فرستادن امام جماعت برای پارکهایی که امام جماعت ندارند،صحبت با بیمارستانهایی که مکانی برای نماز ندارند و...صحبت کرد.در ادامه پاک فطرت یادآور شد:نیاز است اعضاء شبکه ملی امین به عنوان چشم های ستاد اقامه نماز در کل شهر فعال باشند.
در پایان یکی از اعضا که در محله فقیر نشین مهدی آباد فعالیت می کند و 60نفر از دانش آموزان رابا فرهنگ  نماز اول وقت و اذان گفتن در مساجد و مدارس آشنا کرده،متذکر شد با توجه به اینکه این منطقه فوق العاده فقیر می باشد ،اگر بتوانیم هدیه ای حتی در حد خودکار و دفتر به این بچه های پر ذوق اختصاص-با توجه به اینکه این منطقه توسط بهایی ها مورد تبلیغ قرار گرفته بوده و از این فرهنگ دور شده بودند-افراد بیشتری جذب خواهند شد.

مریم رجبی پور شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی